FAQ

Veelgestelde vragen

Het snelste antwoord op uw vragen vindt u hier op deze pagina, waar we de meest gestelde vragen voor u hebben opgesomd. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, dan is dat geen probleem. U kunt nog altijd contact met ons opnemen. We staan klaar om naar u te luisteren en u verder te helpen.

Contacteer ons

 Algemeen

 Voor bedrijven

 Webshop

Nee, het is niet langer mogelijk om als particulier online te kopen bij OST Belgium. We zijn echter aanwezig op tentoonstellingen waar je onze producten nog kunt kopen. Als alternatief is er geen directe manier om onze producten te kopen. Als je geïnteresseerd bent in onze producten, neem dan contact op met een dierenspeciaalzaak bij jou in de buurt en vraag of ze onze producten eventueel hebben.

De prijzen worden niet weergegeven op onze webshop omdat we geen verkoop aan particulieren via onze website verrichten. In plaats daarvan worden de prijzen op basis van de klantpersoonlijkheid verstrekt nadat de klant is ingelogd op de website. We bekijken grondig de gegevens van elke klant om de juiste prijs te kunnen bieden.

Wij leveren onze producten rechtstreeks aan groothandels, winkeliers, tuincentra, doe-het-zelfzaken en kwekerijen. Als u geïnteresseerd bent in onze producten, nodigen we u van harte uit om u te registreren als distributeur of om direct contact met ons op te nemen.

Wij leveren onze producten rechtstreeks aan groothandels, winkeliers, tuincentra, doe-het-zelfzaken en kwekerijen. Als u geïnteresseerd bent in onze producten, nodigen we u van harte uit om u te registreren als distributeur of om direct contact met ons op te nemen. 


Indien ze onze producten niet op voorraad hebben of niet beschikbaar zijn, moedigen we u aan om uw winkel te vragen om mogelijk contact met ons op te nemen. Als u graag contact met ons wilt opnemen of onze producten wilt kopen, kunt u ons ook vinden op verschillende tentoonstellingen, beurzen of markten waar we regelmatig aanwezig zijn met onze producten.

Ik heb hulp nodig. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt altijd contact met ons opnemen, of het nu telefonisch is via het nummer +32 (0)14 88 34 34, of via e-mail op info@ostbelgium.be. We staan klaar om je te helpen met eventuele vragen of problemen die je hebt. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk reageren om ervoor te zorgen dat je de ondersteuning krijgt die je nodig hebt.

Veelgestelde vragen

Voor bedrijven

U kunt een login verkrijgen door u te registreren als klant en de gevraagde bedrijfsgegevens in te vullen. Zodra dit is gebeurd, zullen we eerst de ingevulde gegevens controleren om de juiste prijslijst aan uw account te koppelen. Vervolgens sturen we u een e-mail om uw account te activeren en een wachtwoord aan te maken.

Zodra u uw login hebt ontvangen, kunt u meteen aan de slag. U krijgt toegang tot alle prijzen en kunt onze producten gemakkelijk bestellen. Met uw login heeft u volledige toegang tot ons assortiment en kunt u direct beginnen met het plaatsen van bestellingen.

Na het plaatsen van uw bestelling zullen we deze controleren en zo snel mogelijk voor u klaarzetten. U ontvangt van ons een factuur en alle benodigde informatie, inclusief welke producten op voorraad zijn en wat de bijbehorende prijzen zijn. We zullen u ook laten weten wanneer de bestelling gereed is om afgehaald te worden of wanneer deze naar u wordt verzonden, afhankelijk van de onderlinge afspraken die we hebben gemaakt.

Betalingen worden uitsluitend geaccepteerd via bankoverschrijvingen of contante betalingen. Op de factuur zal worden vermeld wanneer het bedrag moet worden betaald, en dit wordt ook onderling met de klant afgesproken.

We bieden niet alleen een uitgebreid assortiment van meer dan 600 vogelproducten, maar we kunnen deze producten ook direct uit voorraad leveren. Bovendien hebben we 98% van onze producten in eigen beheer, wat betekent dat we volledige controle hebben over het productieproces. Dit stelt ons in staat om de hoogste kwaliteitsnormen te handhaven en te voldoen aan de specifieke eisen van onze klanten. Onze focus op duurzame productiepraktijken, zoals het recyclen van materialen en het bevorderen van een circulaire economie, maakt ons een verantwoorde keuze voor milieubewuste klanten. Kortom, met onze uitgebreide product selectie, directe beschikbaarheid, eigen beheer van productie en inzet voor duurzaamheid, zijn wij uw betrouwbare partner voor hoogwaardige vogelproducten.

Voor Belgische klanten streven we ernaar om bestellingen binnen 7 dagen te leveren. Voor groothandels en buitenlandse klanten zullen we vanuit ons bedrijf communiceren wanneer de bestelling gereed is om opgehaald te worden.

Wat is het minimumbedrag voor een bestelling?

In België moet je minstens voor 350 euro bestellen. Bij bestellingen onder 350 euro worden administratiekosten van 40 euro in rekening gebracht, ongeacht de locatie van de klant, inclusief groothandels en buitenlandse klanten. De producten worden gratis naar het afleveradres in België verzonden. Groothandels en buitenlandse klanten dienen hun eigen transport te regelen.

U kunt een login verkrijgen door u te registreren als klant en de gevraagde bedrijfsgegevens in te vullen. Zodra dit is gebeurd, zullen we eerst de ingevulde gegevens controleren om de juiste prijslijst aan uw account te koppelen. Vervolgens sturen we u een e-mail om uw account te activeren en een wachtwoord aan te maken.

Zodra u uw login hebt ontvangen, kunt u meteen aan de slag. U krijgt toegang tot alle prijzen en kunt onze producten gemakkelijk bestellen. Met uw login heeft u volledige toegang tot ons assortiment en kunt u direct beginnen met het plaatsen van bestellingen.

De prijzen worden niet weergegeven op onze webshop omdat we geen verkoop aan particulieren via onze website verrichten. In plaats daarvan worden de prijzen op basis van de klantpersoonlijkheid verstrekt nadat de klant is ingelogd op de website. We bekijken grondig de gegevens van elke klant om de juiste prijs te kunnen bieden.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik nu doen?

Geen probleem! Via deze link  Reset password | OST Belgium kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen. Zodra dit is gebeurd, kunt u weer verder kijken naar onze producten.

Geen paniek, dit kan even duren. Normaal gesproken zou u tegen het einde van de dag een login of e-mail moeten ontvangen. Mocht u echter binnen 72 uur nog niets van ons hebben ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.